יום שני, 26 במאי 2014

שיר חדש של קיילי מינוג למלחמה בסרטן, ריטה אורה עושה מופיעה עם שירים חדשים, קאברים לקולדפליי וביונסה ועם הלהיטים הקודמים שלה.

קיילי מינוג משחררת קליפ לשיר חדש שכל הכנסותיו (קניית השיר וכ'ו) ילכו כצדקה למען המלחמה בסרטן.
תמיד ידענו שקיילי היא מלאך בעולם הפופ, אבל כל פעם מחדש אנחנו מגלים כמה יותר ויותר התואר הזה מגיע לה.
אין ספק שהאישה הזו מדהימה מבחינה אישיותית, מוזיקלית והיא גם יפיפייה אמיתית! (קיילי שלנו חוגגת מחר 46)
אז בהרבה מזל טוב, תצפו בקליפ לשיר החדש והמדהים שלה, שבשקט אוכל חצי מהאלבום החדש שלה (ואני מת על האלבום החדש שלה.. רק שתבינו כמה גם השיר יפה בנוסף)




________________________________________

מת על הלוק במופע! 
ריטה פתחה את המופע עם הלהיט הגדול שלה "R.I.P" שאותו אני יותר אוהב מהלהיט השני שלה "How we do" שהוא בין השירים היחידים שלה שאני ממש לא אוהב. מזל שהיא לא בחרה להופיע איתו.
ריהאנה?
"R.I.P" הייתה הופעה מעולה. היא נשמעה ממש טוב ופתחה לא רע בכלל. היא נראת מדהים, אבל אני חושב שעיבוד מוזיקלי חדש לשיר שהיה קצת יותר אנרגטי היה יכול לעשות חסד כי בואו לא נשכח שזה ההופעה שפתחה את המופע, וצריך להכניס את כולם כבר לאנרגיות. השיר השני אותו בחרה לשיר, הוא שיר חדש לגמרי, מהאלבום הבא שלה כנראה שעתיד לבוא בקרוב. לשיר קוראים " Get a little closer ". אין לי טענות לגבי המופע. השיר עצמו נשמע די חמוד, אבל לא יותר מדי מיוחד או משהו שימשוך אותי. דווקא לקראת הפזמון היו דפיקות כאלו שנורא עניינו אותי, חשבתי שהפזמון יפציץ יותר, אבל הוא היה טוב וזהו. מה שבאמת אהבתי בשיר הזה, זה את ה-C PART (החלק לקראת הסוף) ואת בהרידג' השני. השיר השלישי איתו הופיעה הוא "Hot right now" - הפרומו הראשון לאלבום שלה, שכבש את כולנו אי שם בקיץ 2012. אהבתי את המופע מאוד ואהבתי שהיא בחרה להופיע איתו ישר אחרי השיר החדש. זה נורא חכם. להופיע עם להיט מוכר ישר אחרי שיר שאף אחד לא מכיר, זה מחזיר את הצופים ואת הקהל לפוקוס. היא זזה מקסים על הבמה בשיר הזה, והזמרי ליווי שלה עשו עבודה ממש טובה. לאחר מכן, בחרה להופיע עם "Shine ya light" הסינגל השלישי מאלבומה, בו תמיד טענתי כמה בגרסאת האולפן היא נשמעת כמו ריהאנה (בבתים בלבד) - טוב נו, לא נחזיר את RITA VS RIHANNA כי זה כ"כ 2012, אבל אני מת על השיר הזה. ההופעה גם היא הייתה ממש מעולה. ממש אהבתי שהזמרי ליווי עשו את הפזמון ובו זמנית היא צעקה שם "והרימה" את הקהל ובו זמנית עזרה להם לשיר. לאחר מכן היא דברה מעט עם הקהל, ומה שהכי אהבתי כאן, שהיא פשוט הציגה את עצמה. "השם שלי הוא ריטה אורה ותודה..." - יש בזה משהו מאוד אותנטי. ריטה לא מוכרת כמו ריהאנה או כוכבות פופ אחרות, והיא פשוט ראתה לנכון להציג את עצמה, מאוד בגובה עיניים לטעמי. מייד אח"כ הקאבר ל- "Magic" של קולדפליי, שהלהיב את הקהל מאוד והראה נכונות ווקלית נורא טובה של ריטה. מייד לאחר מכן, "Drunk in love" - הקאבר לביונסה, שהשתלב עם הקאבר של קולדפליי. השיר הזה באמת יושב  עליה מדהים, בחירות מצויינות. מייד לאחר מכן, הזמן הנכון לטעמי, וכמובן, גם לטעם ריטה, להציג שיר חדש נוסף מהאלבום. "Touch the sky" - שכבר נשמע יותר טוב מהשיר הראשון שחשפה בהופעה, שדווקא לא הכי הטעם שלי מבחינה מוזיקלית אבל די כבש אותי. אהבתי את הפזמון! אהבתי את הדיבור המהיר לאורך השיר, אני מת על זה שריטה עושה את זה עם המבטא המדהים שלה. לגמרי מרוצה!
ואז, השיר הלא אהוב עלי של ריטה, שבאמת אני עדיין לא מצליח לאהוב אותו גם אחרי שנתיים - "How we do" שההופעה שלו לא הייתה רעה, זה אני פשוט זה שלא אוהב את השיר. אני בטוח שמי שיצפה בהופעה של השיר הזה יאהב במידה והוא אוהב את השיר. זה נטו עניין השיר, לא ההופעה עצמה.
ריטה מודה לכולם לפני שהיא עוזבת, ולבסוף, בוחרת לשיר את סינגל הבכורה שלה, מהאלבום החדש, "I Will never let you down" שהפך לאחד מהשירים האהובים עלי שלה. הוא פשוט מדהים. אני מאוהב בו, בקול שלה, בקליפ, בכל דבר שהשיר הזה מביא. ההופעה שלו הייתה הכי טובה מכל ההופעות האחרות, והתאהבתי בשיר מחדש. איזה כיף!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה