יום שני, 7 ביולי 2014

השיר החדש של פריס הילטון "Come Alive"

לא משתחררת מהעושר. עטיפת הסינגל הרשמית.
תמונה מסט הצילומים לקליפ.
הריץ' ביץ' פריס הילטון החליטה לפצוח בקריירת שירה בתקופה האחרונה. זה התחיל עם סינגל באז בשם "Good times" שאפילו שם היא מארחת את ליל ויין, המנטור שלה, אשר חתומה אצלו בלייבל "Young money cash money" ביחד עם אמנים כמו טייגה, ניקי, דרייק וכ'ו..
זמרת הטראש-פופ (כי עכשיו מותר לי לקרוא לה ככה אחרי החומרים החדשים שלה) שחררה בדיוק לפני כמה שעות את  " Come alive " כסינגל להורדה דיגיטלית ואני מאמין שישלח בימים הקרובים ואפילו גם היום לרדיו.
אישית? אני חושב שזה חמוד. זה לא חזק, וזה גם לא מאכזב. אי אפשר לצפות יותר מדי ממישהי כמו פריס. לפחות עד שאשמע חומר אחד שמצדיק את הכשרון שלה. זה נטו שיר לכיף, שגם הוא לא כ"כ כיפי מי יודע מה לטעמי. הוא מרגיש לי די מונוטוני עד ה-C PART שבאמת שובר את השיר והופך אותו מחמוד ל-חמוד+, אבל גם זו לא תפנית מי יודע מה לשיר. השיר נשאר במסגרת הנחמדות שלו ולא שובר\פורץ גבולות, ושוב, זה בסדר, אני לא מצפה יותר מדי מפריס. בסה"כ היא עשתה עבודה טובה שעוד איך שהוא מתאימה לה.
אומרים כי הקליפ אמור להשתחרר היום, ואם לא היום, אז בקרוב מאוד. הוא כבר צולם ונערך ע"י הצוות שלה. מה שכן, הקליפ נראה הרבה יותר טוב מהשיר. ואני חושב שדווקא אני אתרשם לטובה מהקליפ. הוא באמת נראה טוב!
לשמיעה לחצו כאן. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה