יום רביעי, 29 ביולי 2015

שאלות ותשובות עם ברוק קנדי:



הראפרית ברוק קנדי אשר עבדה כבר עם סיה על ה-EP האחרון שלה, עם ניקולה פורמיצ'אטי על הקליפים, ויזו'אלס, ועל הפרויקט שלה עם בית האופנה "דיזל" - חוזרת ובגדול עם ERA חדש ואלבום חדש! ברוק הכריזה על סינגל בכורה חדש שיצא בעוד שלושה שבועות ב-17.8 ולשיר קוראים "Rubber Band Stacks". 





מי המעצבים האהובים עלייך?
אלכסנדר וואנג ודיזל.

תתארי את האלבום החדש שלך במילה אחת
מקורי.

האם את יכולה לחשוף כמה משיתופי הפעולה לאלבום החדש? 
Sia ו- Jack antanoff

את רואה את עצמך מתחתנת עם ילדים בעתיד?
אולי בעוד 10-15 שנה אשכול את זה

האם איבר מינך יכול לירות לייזר?
איבר מינה של "Freaky princess" (ככה היא קוראת לעצמה) יכול לעשות הרבה דברים

את יכולה לרשום קצת ליריקס מתוך הסינגל העתידי\האלבום?
Zippitydippitydooda

גיבור העל האהוב עלייך?
באטמן כמובן

כמה קעקועים יש לך?
בסביבות ה-30+

מי ההשראות לכל הקריירה שלך?
מדונה, ליל קים וגוון סטפאני

תארי את המוזיקה החדשה שלך ב-3 מילים?
חדשנית, יחודית, איכותית

מה הסרט האהוב עלייך?
"תפוז מכני"

מה מבין מהקעקועים שלך את הכי אוהבים?
אני באמת אוהבת את קעקוע הנערה העצובה על היד שלי

סלבריאטאים אהובים?
מרלין מונסון ומייקל גקסון

מה הפרפר בוידאו האחרון שלך אומר? מטאפורה למשהו?
מטאמופורזיס



מה האלבום האהוב עלייך?
Hardcore של ליל קים

מה אנחנו יכולים לצפות ממך השנה?
ריבועים בבטן, ציצים ותחת

באיזה טעם איבר מינך?
בטעם ממתק (Candy)

סרט האימה האהוב עלייך?
"הניצוץ"

מי הדראג קווין האהוב עלייך?
DIVINE

מה קונספט האלבום שלך?
Duality (זוגיות\משניות)

איזו ראפרית הכי השפיעה עלייך?
ליל קים

מה ההשפעה שלך לפתיחה של הקליפ של אופיולנס?
גהנום

נינטנדו או סוני?
פוגים

מה ההשפעה לאופיולנס?
ממעמקי הגהנום

מכרת את נשמתך?
אף פעם לא הייתה לי כזו למכור

מה תנוחת הסקס האהובה עלייך?
שרשרת דייזי (לאיסטר)

מה הספר האהוב עלייך?
ספר המתים הטיבטי

האם את עדיין Grown queen doing Grown things? (שורה מתוך אופיולנס, סינגל הבכורה שלה)
תשובה: תמיד

אמא שלי אומרת שאת השפעה רעה
תן לי להיות האמא שלך

את בתולה?
;)

טופאק או ביגי נוטוריוס?
ביגי

מה השיר הכי טוב לשמוע בזמן הסטרפטיז?
Dance 4 u (אומיגאד גם שלי)

כוכב פורנו אהוב?
Bae Smalls

יש לך דת שאת מאמינה בה?
ישו אוהב אותי

איך זה מרגיש להיות מושלמת?
לא... אני רחוקה מזה.




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה