יום חמישי, 27 ביולי 2017

ניקי מינאז' ופיוצ'ר מוציאים שיר חדש וקליפ חדש | קליפ חדש לסלינה גומז וגוצ'י מיין | הולזי מכריזה על סינגל חדש | צ'ארלי XCX בוידאו ושיר חדש



פיוצ'ר הוציא היום, לפני כשעתיים את הקליפ והשיר החדש שלו You Da Baddest בשיתוף פעולה עם ניקי מינאז'! הקליפ צולם בחודש מרץ ויצא ארבעה חודשים לאחר מכן. מה שאני באופן אישי מאוד אהבתי בשיר זה את הקליפ - ואני אסביר: יש שירים שהקליפים שלהם הכרחים והויזואליות שלהם היא לא רק ערך מוסף אלא ערך הכרחי. הקליפ עובד בצורה אדירה עם השיר ובתיאום מדוייק. השוטים המהירים שעוברים לצלילי הביט, האדיטוט של ניקי בקליפ שמתחבר לאדיטוט שלה בשיר כאילו אם היה לי בראש איך ניקי תתנהג בזמן שתשיר זה בדיוק מה שהייתי רואה. השיר עצמו מעולה. לדעתי הוא לא הברקה או משהו יחודי, אבל הוא ממש כיפי וטוב. הוא יכול לשלוח אותו לרדיו הקצבי ואני חושב שילך לו יופי

_____



לפני יומיים יצא הקליפ של Fetish, השיר של סלינה גומז בשיתוף גוצ'י מיין, שכנראה יהיה הסינגל השני שלה מהאלבום אחרי Bad liar שהביא הצלחה פושרת למדי. סלינה הביאה שיר שהוא קודם כל מאוד טוב וגם הלך לה מצויין איתו בהתחלה. הוא צבר מעל 8 מיליון צפיות ביום-יומיים אם זכרוני אינו מכה בי, ואם תשימו לב כרגע הוא תוך יומיים עם 8 מיליון גם בקליפ שלו. אתם שואלים למה? ובכן, האינטרנט מוצף בכתבות שהמדיה מחבלת לסלינה בהצלחת השיר. פתאום לא ניתן למצוא את השיר, לא ניתן לקדם אותו בטרנדינג בטוויטר וברשתות החברתיות ועוד בגלל ש- Fetish זו מילה פרובלמטית שמקבלת חסימה אוטומטית.
בקלות הקליפ הזה יכל להיות על 20 מיליון צפיות עכשיו. סלינה חזקה במדינה והקהל לגמרי מתעניין בה ובמוזיקה שלה. למרות ש-Bad Liar הצליח פושר, הרדיו עדיין אוהב אותה ותומך בה. It aint me (השיר שיצא לפני Bad Liar בשיתוף פעולה עם Kygo) מכר כבר מעל 900 אלף עותקים דיגיטלים בלבד בארה"ב. עם סטרימינג השיר כבר מתקרב לפלטינה כפולה (2 מיליון עותקים)
Fetish כרגע הולך מעולה ברדיו. הוא תכף נכנס לטופ 40 בפופ ומקבל כמות השמעות מכובדת. השיר קפץ ב-226% בפופולריות שלו בפופ-רדיו משבוע שעבר, מה שהופך אותו לשיר שקיבל את הקפיצה הכי גדולה. עם עוד פוש מהלייבל, ואולי הופעה טלויזיונית השיר יכול לסיים פלטינה ואף פלטינה כפולה. אני לא רואה אותו מגיע מעבר מכוון שהוא עדיין פרובלמטי בגלל השם שלו, ואם נדבר על הקליפ - שהוא פרובוקטיבי בפני עצמו, זה גם לא משהו שיעזור לשיר למכור יותר עותקים ולהגיע ליותר קהל. אבל - העבודה היא כן טובה, והיא תשרת את האינטרס ותעשה רעש באינטרנט ובכלל, ולכן, אני חושב שהשיר הזה היה צריך לצאת כפרומו לפני Bad liar ולהיות הדבר הראשון שהיא מוציאה מהאלבום. לעשות את הרעש שלו ואז להתקדם לסינגל שלאחר מכן שיהיה משהו יותר פרנדלי לקהל. Fetish עצמו שיר שבהתחלה לא אהבתי כל כך, ולאחר שבועיים בערך הוא התחבב עלי משום מקום וכרגע אני אוהב אותו.

_____


הולזי הגיחה אלינו השנה אחרי הדואט שלה עם הצמד The Chainsmokers שהביא להם ולה את הלהיט הכי גדול שלהם (Closer) והכי גדול השנה עם שיר חדש בשם Now or never יצא לפני כמעט ארבעה חודשים. השיר הוא השיר היחיד כרגע בטופ 20 בבילבורד של אמנית אישה כשיר סולו וממוקם במקום 3 בפופ-רדיו, מה שהופך אותו לשיר סולו הכי מצליח שלה ברדיו. הולזי הצליחה למצות את Now or never ולהביא אותו תכף לפלטינה (מיליון עותקים בארה"ב) וכעת הגיע הזמן להתקדם לסינגל הבא. הולסי העלתה לאתר שלה קלף טארוט שהשם שלו מוסתר. הולזי לאורך כל תקופת האלבום הנוכחי העלתה תמונה של קלף טארוט עם שם מוסתר לפני שהוציאה שיר חדש. כעת אחרי שהאלבום בחוץ, ואין לה שיר חדש להוציא, היא פשוט מכריזה על אחד מהשירים באלבום כסינגל. ובכן, כולנו יודעים שזה Bad at love שהוא השיר החברותי והקליט ביותר באלבום בעיני וכנראה גם בעיני הקהל (הוא הצליח לבד מבלי להיות סינגל לצבור כ-20 מיליון סטרים בספוטיפיי, מה שהופך אותו לגבוה ביותר באלבום לצד Strangers ו- Now or never שהוא סינגל)
הבחירה בו היא טובה, והצוות שלה העלה תמונות מסט הצילומים וגם היא והיה באחד התמונות רמיזה ממש עבה שזה ל-Bad at love. בנוסף, הערך של הקלף באתר שלה הוא 'California eyes' וזה צירוף שיש אותו בליריקה לשיר Bad at love בלבד. כולנו יודעים שזה מגיע - השאלה אם הלייבל שלה יתמוך בו כמו שתמך ב-Now or never והאם הקהל יאהב אותו באותה המידה, או שרק יצא לו קליפ (כי היא אישרה שיצא לו קליפ) אבל לא באמת יהיה סינגל וישלח לרדיו ובסה"כ יסתכם ברצועה ויזואלית מהאלבום. נצטרך לחכות. הלייבל שלה צייץ אתמול בטוויטר שיש להם הפתעה מיוחדת לכולנו, והרמז הוא המספר '24'. אם ה-24 לחודש היה לא עובר הייתי חושב אולי שהקליפ היה יוצא ב-24 לחודש, אבל הוא עבר ולכן אין לי מושג. אולי ב-24 בחודש הבא, או שסתם אין קשר והם אוהבים למתוח אותנו לגבי משהו אחר. בכל אופן השיר כמו שאמרתי הוא הכי קליט והכי חברותי מהאלבום - אני באופן אישי ממש אוהב אותו וחושב שהפופ לגמרי יהיה הרבה יותר טוב השנה אם השיר הזה יקבל את ההכרה שמגיעה לו. הולזי היא בי-סקסואלית מוצהרת, ובגדול בשיר היא מדברת על כל האהבות שהיו לה בשני משפטים ולבסוף מאשימה את עצמה בפזמון שאולי הבעיה היא בה ואולי היא זו שגרועה באהבה. הבית הראשון מדבר על האקסים והבית השני מדבר על האקסיות. אני אוהב שהיא חילקה את זה ככה 


_____

צ'ארלי XCX הוציאה מיקסטייפ השנה בתחילת חודש מרץ למרות שהבטיחה שיצא בסוף פברואר, אך אני באופן אישי סלחתי לה כי זה היה אחד הפרויקטים האהובים עלי שיצאו בשנים האחרונות. 'Number 1 angel' היה מיקסטייפ עם עשרה שירים אדירים שלגמרי עשו לי את השנה. היא הבטיחה שאחרי המיקסטייפ היא תוציא אלבום. בעבר היא דיברה על ספטמבר, אבל כנראה ששוב פעם ההוצאה של האלבום נדחתה (זה קרה לה עם כל אלבום בערך) וכעת היא מדברת על שנה הבאה בכלל. After the afterparty הוא שיר שיצא לפני כמעט שנה והיה צריך להיות באלבום. אבל עם כל הזמן שעובר אני לא חושב שהוא יהיה בו.. אני באופן אישי די מעדיף. שיר נחמד אבל לא ממריא לשום מקום או מעניין. Boys הוא סינגל מהאלבום, בספק ראשון בספק שני, ויצא ממש לפני יומיים עם וידאו קליפ שמכיל בתוכו הרבה בנים (הפתעה הא?) שחלקם ידוענים גדולים כמו דיפלו, ויל אי אם, ג'ו ג'ונאס, ויז קליפה, טי דולה סיין וכ'ו וחלקם כוכבי אינטרנט כמו Big fish ועוד.
השיר הוא בהפקת A.G Cock שהוא היה המפיק הדומיננטי ביותר במיקסטייפ שהוציאה השנה. Boys קיבל התלהבות מהאינטרנט. קיבל Best new track ע"י פיצ'פורק - אתר ביקורות מוערך ברשת וקיבל מעל 4 מיליון צפיות ביוטיוב שעבור צ'ארלי זה מספר מעולה ממש! אני די חלוק באהבתי כלפי השיר הזה.. מצד אחד הוא קליט ברמות, הפזמון שלו אדיר בעיני ומחדש המון עבור המיינסטרים פופ כי הוא בהשפעת משהו מהניינטיז עם אווירה עדכנית - מה שיוצא שילוב מאוד מעניין ומרענן, ועם זאת, הוא מרגיש לי קצת רדום וכאילו הוא היה צריך להתפוצץ ולא התפוצץ. אולי אם הבתים היו פחות רדומים ויותר מהירים וקצביים זה היה יכול ליצור איזון טוב עם הפזמון הרדיום אך האלקטרוני והיה יוצא שיר הרבה אבל הרבה יותר טוב. בגדול אני סבבה עם התוצאה, אבל אני אשמח לקצת יותר מזה לקראת האלבום החדש.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה