יום שישי, 1 בספטמבר 2017

הולסי בקליפ חדש לשיר Bad at love



הולסי הוציאה אתמול את הקליפ החדש שלה לשיר Bad at love, הסינגל השני מתוך האלבום השני שלה Hopeless fountain kingdom שהגיע למקום ראשון במצעד האלבומים של בילבורד בשבוע שיצא. השיר נשלח לרדיו ב-22 לאוגוסט והספיק לטפס למקום 35 במצעד של תחנות הפופ בארה"ב. הוידאו-קליפ שיצא אתמול הוא בעצם המשך לקליפ הקודם של הסינגל הקודם, Now or never, שם התאהבה בבחור שלא יכל לממש איתה את אהבתו מכוון ששניהם השתייכו לחבורות שונות עם יריבות בינהן. לאחר ששתק ולא אמר כלום לגבי המזימה שחברותו יזמה שהיא לרצוח את כל החבורה של הולסי בקליפ, החליטה לברוח מהממלכה ברגע האחרון על האופנוע שלה ובכך מתחילה העלילה של הקונספט לאלבום.



הקליפ של Bad at love מתחיל בכך שהיא מגיעה למקום עם האופנוע שלה, כנראה מהבריחה של הקליפ הקודם. היא נכנסת לתוך חנות עם הג'קט שבגבו הסמל של החבורה שלה מהקליפ הקודם (Aureum= זהב בלטינית). בחנות היא מחפשת כנראה דברים לקנות כדי להמשיך לשרוד את ההימלטות שלה ועל הדרך מעיינת בעיתון בו רשום שהיא מבוקשת על סה"כ 20 אלף דולר. כשהיא שומעת רעש מוזר מתוך הדלת בחנות ומחליטה לפתוח אותה, רואה את אותו אדם שפתח לה בקלפים בקליפ הקודם רק שהפעם הוא נראה פחות חברותי בהרבה והפגישה איתו היא הרבה יותר קצרה. הוא זורק לעברה קלף, שהקלף זה בעצם עטיפת הסינגל של השיר שכנראה רומז לה שהיא אכן תהיה גרועה באהבה (קלפי טארוט מנבעים את העתיד, כמו בקליפ הקודם שם הוא הציג בפניה קלפים שרמזו לנו את ההמשך של העלילה) - היא יוצאת מהחדר מהר ופוגשת שלושה בחורות שבהתחלה מתגרות בה ונראה כאילו הן מאיימות עליה, הולסי נותנת קונטרה לאחת הבנות שבאה לריב איתה אך מייד כולן שם צוחקות ומבינים שהן התבדחו איתה ובסה"כ ניסו להתחבר. הן רואות כולן שהמשטרה מגיעה למקום, אותה משטרה של חבורת ה- Angelus (החבורה שרצחה את כל החבורה של הולסי בקליפ הקודם) שם היא מבוקשת ושתיים מהן יוצאות לכיוונם בזמן שהולסי תופסת מחבוא בפנים.
בזמן שהשתי הנשים עם הלבוש הצבעוני נותנות את הטיזינג שלהן לאותם שוטרים מצליחו לשטות בהם וקושרות אותם לניידת של עצמן, ובכך מצליחות לברוח ביחד עם הולסי ברכב שלהם.
הולסי כבר אמרה לפני שבועיים למגזין בילבורד שהדבר שהיא הכי רצתה אחרי כתיבת השיר זה שהוא ישמע כאילו ליאונרדו דיקפריו נוסע ברכב שלו, עם חולצת ה-האוואי האדומה שלו וכך היה גם בקליפ. לפני שכולן נסות מהאזור עם הרכב הכתום שלהן, הולסי משליכה את הפריט היחידי שכנראה היה עליה עוד מהחבורה הקודמת שלה, Aureum, שכולם נטבחו למוות,  וזה הגקט שלה שראינו מקרוב בתחילת הקליפ אל הרצפה והן ממשיכות בדרכן. הן נראות מאושרות, שמחות, ונרגשות. הן מגיעות כל הארבעה לאוהל שבפתחו נראה ילד קטן מנופף לשלום, ובפנים ישנם דגים צימחיה והרבה יין. הן חוגגות את החופש שלהן. אותו אוהל הוא כנראה הבית של החבורה החדשה שאליה הולסי תשתייך כעת אחרי שהחבורה הקודמת שלה כבר לא קיימת, וזה The House of Spera.  בלטינית, Spera זה תקווה (Hope, ולאלבום קוראים Hopeless) וכנראה זה יהיה הבית שהולסי תשתייך אליו בהמשך הלילה של האלבום. הקליפ הבא, ואולי זה שיבוא גם אחריו אם יהיה אחד כזה יהיו כולם חלק מהעלילה כמו שהקליפ ל-Now or never ו- Bad at love היו.



הקליפ עצמו מהמם ויזואליות. הולזי ערכה את הקליפ ורואים שהיא לגמרי הביאה את הויז'ן שהיה לה אל תוך העריכה אם זה בשוטים הקצרים ובצבעים הנורא חיים שהודגשו עם העירכה של הקליפ - גם הביום עצמו היה מעולה. אהבתי את הלוקיישן, את הלוקים של כל הבנות ואת האסתטיקה שהקליפ הזה היה מצטיין בו. מבחינת עלילה היו כמה דברים לא מובנים שאולי נבין בעתיד כמו אותו דמות שראתה בחדר וחשף בפניה את הקלף שזה בסדר ונחמד להמשך הלילה אך איך הוא הגיע לשם? מה הוא עשה שם? ואם באמת יש לו השפעה על המשך העלילה מדוע ראינו אותו ל-10 שניות בלחץ?
חיכיתי לבום. ב-Now or never היה את הבום הזה שהיה לבסוף המוות של כל החברים שלה. היה דיבורים בהתחלה, באמצע ובסוף. היה מיני סרט באורך של וידאו קליפ ממוצע עם עוד כמה דקות וזה היה מדוייק. הקליפ ל-Bad at love לא כלל שנייה נוספת של דיבורים או משהו שאמור לעצב לנו את העלילה ולעגל לנו אותה למשהו קצת יותר מעניין וקולע. הקליפ הרגיש כמו מעברון קצר ללפני הקליפ האמיתי, או מעברון קצר לקליפ הבא - אבל אם אנחנו מדברים פה על הסינגל השני, אני חושב שהקליפ שלו אמור להיות קצת יותר גדול. אם השיר לא היה יוצא כסינגל והיא הייתה צריכה פשוט לעשות לו קליפ כדי שיתחבר לעלילה הייתי עוד יכול להבין, אבל זה לא המצב.
היא בסה"כ עשתה עבודה מעולה, הקליפ מאוד נעים כיפי ויפה ויזואלית. פה היא לגמרי קלעה. אבל במה שהוא היה אמור לעשות לי אחרי הצפייה היא לא קלעה, ובאיך שהוא היה אמור באמת להיות היא כנראה לא הצליחה לקלוע כי אני יודע שהיא הייתה מסוגלת להרבה יותר מבחינת העלילה שהייתה בסדר ולא יותר מזה. עם זאת, יהיה נורא מעניין לראות מה יהיה בהמשך כשהיא הגיעה לחבורה חדשה לגמרי, שהיא בטח תשפיע על העתיד שלה בעלילה ועל הכוונות שלה להמשך.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה