יום חמישי, 1 במרץ 2018

עלמה במיקסטייפ החדש Heavy Rules Mixtape

almaheavyrules.jpg
עטיפת המיקסטייפ Heavy Rules Mixtape

הזמרת עלמה ידועה במיני-להיט שלה Chasing highs שהגיע למעמד זהב בפינלנד ובבריטניה, והיא בסה"כ בת 21! עלמה כבר הספיקה לשתף פעולה עם צ'ארלי XCX במיקסטייפ האחרון שלה בבאנגר Get out of my head עם טוב לו, הזמרת מו שנכללת בתוך המיקסטייפ עצמו, פראנצ' מונטנה שאותו אירחה בשיר Phases שבסופו של דבר כנראה לא מצא את דרכו אל המיקסטייפ על אף שיצא בחודשים האחרונים (ובעיני, היה שיר מצויין) ועוד. והיום, ה-2 למרץ, יצא המיקסטייפ החדש שלה "Heavy Rules Mixtape" שכולל גם בתוכו שיתוף פעולה עם הזמרת מו ששרה באחד הלהיטים הכי גדולים העשור Lean on, קיארה שהיא בדומה לעלמה זמרת חדשה-עולה שהשתתפה באחד השירים האחרונים של לינקין פארק לפני הטרגדיה ועוד.

המיקסטייפ מכיל בתוכו שישה שירים בסה"כ. Legend שהוא באנגר לעצמו ופותח את המיקסטייפ כמו שצריך עם האנרגיות הנכונות והסאונד המרומז שהולך ללוות אותנו לאורך המיקסטייפ. שירי מד-טמפו קצביים כמו Good Vibes שאהבתי וכשמו כן הוא, יש לו וויבים טובים לגמרי או Fake Gucci שהיה די חמוד. בסה"כ די קולעים לסאונד שאליו ניסתה לקלוע וגם עושים את העבודה ו- Back2u שאהבתי נורא! קודם כל היא נשמעת שם מעולה, והפזמון שלו אדיר בעיני. הוא קצת אימו כזה, והביט עצמו די אורבני והשילוב בין שני אלו יוצרים משהו די מגניב. השני שירים שנותרו זה בעצם שיתופי הפעולה עם הזמרות הגדולות יותר באלבום. Dance for me שהוא גם נחמד מאוד, יותר אהבתי את החלקים של עלמה+הפזמו שבו היא שרה. פחות את החלק של מו.. הדואטים עם מו מאז Lean on מרגישים לי מאוד פושרים. האלבום הראשון שלה היה מעולה בעיני, מכיל בתוכו כמה פנינות ולמרות שהיה מסורבל וארוך מדי די אהבתי אותו - מאז אני לא מצליח לעוף עליה, אבל כן.. השיר חמוד. ו- Chit Chat עם קיארה שהיה השיר האהוב עלי מהמיקסטייפ ולגמרי כבש אותי. סאונד-דאנסי וקאטצ'י והשיר הפרנדלי ביותר באלבום. הן קלעו לגמרי עם השיר הזה, ועם קליפ מגניב ותמיכה מהלייבל לפרומו וקליפ הגון, השיר הזה לגמרי יכול להביא הצלחה יפה!

תוצאת תמונה עבור ‪ALMA AND KIIARA‬‏
ALMA

המיקסטייפ טוב בעיני, בסה"כ קולע לגמרי ואין לי יותר מדי טענות. לא הכל העיף אותי באותה המידה, חלק היה לי מאוד נחמד בסה"כ, וחלק כמו Legend או Chit Chat לגמרי כבשו אותי ושירים שאחזור אליהם ואתן להם לגדול עלי אפילו יותר. גם את Back2U אהבתי ממש, בעיקר בזכות הפזמון. עלמה אף פעם לא מאכזבת בשחרורים שלה ♥ 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה